مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 03:352020-09-12سياسي

انتشار جدیدترین محصولات و تجهیزات فناوری نانو ساخت ایران


ستاد توسعه فناوری نانو با انتشار آخرین ویرایش کتاب محصولات و تجهیزات فناوری نانو ساخت ایران جدیدترین دستاوردهای صنعتی در حوزه تجهیزات مرتبط با فناوری نانو را منتشر کرده است.

- ستاد توسعه فناوری نانو با انتشار آخرین ویرایش کتاب محصولات و تجهیزات فناوری نانو ساخت ایران جدیدترین دستاوردهای صنعتی در حوزه تجهیزات مرتبط با فناوری نانو را منتشر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در راستای معرفی محصولات صنعتی دارای گواهی نامه نانومقیاس ویرایش ششم کتاب محصولات و تجهیزات فناوری نانو با عنوان محصولات و تجهیزات فناوری نانوی ساخت ایران به تفکیک حوزه های صنعتی مختلف، در 6 جلد منتشر شده است.

در این 6 جلد مجموعه ای از آخرین محصولات دارای تأییدیه نانومقیاس از ستاد توسعه فناوری نانو به همراه تصاویر محصول، نام و اطلاعات مربوط به شرکت، محل تولید، مجوزها و تأییدیه ها معرفی شده اند.

در مقدمه کتاب ها به تصویر کلی محصولات و بازار نانو در ایران پرداخته شده و آخرین آمار محصولات و تجهیزات فناوری نانو ساخت ایران، حجم بازار و صادرات این محصولات ارائه شده اند.

این مجموعه 6 جلدی شامل محصولات و تجهیزات فناوری نانوی ساخت ایران در حوزه ساخت وساز، رنگ و رزین و لوازم خانگی ، محصولات و تجهیزات فناوری نانوی ساخت ایران در حوزه سلامت، آب و محیط زیست، کشاورزی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار جدیدترین محصولات و تجهیزات فناوری نانو ساخت ایران

انتشار جدیدترین محصولات و تجهیزات فناوری نانو ساخت ایران