مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 04:102020-09-12سياسي

ابعاد و زوایای پنهان سند 2030 بررسی می شود


کنفرانس مطبوعاتی همایش علمی چالش های سند2030 برای ایران و نحوه تحقق تحول بنیادین آموزش و پرورش تا ساعتی دیگر در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرباره سند 2030 در جمع مدیران وزارت آموزش و پرورش و دغدغه ایشان پیرامون این موضوع، پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در قالب این نشست و دور از فضای سیاسی به تحلیل انتقادی سند 2030 در قالب همایشی با حضور صاحبنظران می پردازد.

در این نشست خبری که از ساعت 10:30 صبح امروز شنبه 22 شهریور در سالن جلسات سازمان مرکزی پژوهشگاه در تهران برگزار می شود، حجت الاسلام علی ذوعلم دبیر علمی همایش مذکور، به پرسش های اصحاب رسانه درباره ابعاد و زوایای پنهان سند 2030 پاسخ خواهد گفت.

همایش علمی چالش های سند2030 برای ایران و نحوه تحقق تحول بنیادین آموزش و پرورش توسط پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه، با سخنرانی آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، حجت الاسلام سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام علی ذوعلم معاون سابق وزیر آموزش و پرورش و دبیر علمی همایش، حسین رمضانی رییس مرکز مطالعات پیشرفت و تمدن و محمود مهام عضو هیات علمی پژوهشگاه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد و زوایای پنهان سند 2030 بررسی می شود

ابعاد و زوایای پنهان سند 2030 بررسی می شود