مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 04:402020-09-12اقتصادي

حمایت بیش از 265 میلیارد ریالی خیرین از دانشگاه فنی و حرفه ای


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای از جذب بیش از 265 میلیارد ریال از حمایت های خیرین در دانشگاه فنی و حرفه ای در سال 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با حضور برخی از نمایندگان و نماینده خیرین دانشگاه فنی و حرفه ای، در سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای، تفاهم نامه تأمین و پرداخت اعتبار جهت تکمیل ساختمان آموزشی، سالن اجتماعات، کارگاه های آموزشی و محوطه سازی آموزشکده فنی و حرفه ای پسران دزفول و طراحی و احداث خوابگاه آموزشکده فنی و حرفه ای دختران اهواز به امضای طرفین رسید.

ابراهیم صالحی عمران در این خصوص گفت: بر اساس تفاهم نامه های امضا شده، خیرین نیک اندیش خوزستانی متعهد شده اند یک خوابگاه سه طبقه دختران با زیربنای حدود 2 هزار و 450 متر با هزینه 120 میلیارد ریال در 18 ماه در آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه اهواز و همچنین ساختمان آموزشی، کارگاه آموزشی و سالن اجتماعات با زیر بنای 390 متر مربع و زمین چمن مصنوعی با زیر بنای 900 متر مربع با هزینه ای بالغ بر 35 میلیارد ریال در مدت اجرای 12 ماه احداث کنند.

صالحی عمران ادامه داد: عملیات اجرایی و عمرانی تحت نظارت دفتر فنی دانشگاه فنی و حرفه ای انجام خواهد شد و مجریان و پیمانکاران موظف به رعایت دستورات ناظرین پروژه و الزامات کار در محیط های آموزشی در تمامی مراحل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بیش از 265 میلیارد ریالی خیرین از دانشگاه فنی و حرفه ای

حمایت بیش از 265 میلیارد ریالی خیرین از دانشگاه فنی و حرفه ای