مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-12اقتصادي

فاضلاب انسانی خوانسار گلوی وانشان را می فشارد


کشاورزان گلپایگان و در مجموع روستاییان این شهرستان هر روز باید با یک مدل از مشکلات دست و پنجه نرم کنند، اما سلامت آن ها چیزی است که نمی توان به راحتی از کنار آن عبور کرد.

- ایسنا/اصفهان کشاورزان گلپایگان و در مجموع روستاییان این شهرستان هر روز باید با یک مدل از مشکلات دست و پنجه نرم کنند، اما سلامت آن ها چیزی است که نمی توان به راحتی از کنار آن عبور کرد.

کشاورزان انتظار دارند مسئولان محلی شهرستان های گلپایگان و خوانسار کمر همت را ببندند و وانشان را از پساب فاضلاب انسانی خوانسار نجات دهند.

در یک روز گرم تابستانی و چند روز بعد از اینکه مشکلات روستای وانشان در حوزه طرح بنیاد مسکن را رسانه ای کردیم، از معضلی بزرگ تر در این روستا مطلع شدیم؛ گویا قرار نیست، مردم این روستا روزهای بی دغدغه ای را تجربه کنند تا بتوانند از ظرفیت های روستای خود برای جذب گردشگر بهره مند شوند.

با همراهی تعدادی از کشاورزان و اهالی، دهیار و رییس شورای روستای وانشان وارد شهر خوانسار شدیم و به سمت تصفیه خانه فاضلاب انسانی این شهر رفتیم.

از کنار دیوار تصفیه خانه فاضلاب خوانسار پسابی خارج می شود که جلبک های تشکیل شده بر روی آن نشان دهنده مغذی بودن این پساب است که موجب شده بود بوی نامطبوعی محیط را در برگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاضلاب انسانی خوانسار گلوی وانشان را می فشارد

فاضلاب انسانی خوانسار گلوی وانشان را می فشارد