مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 07:352020-09-12اقتصادي

پرداخت 7 میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی های تولیدات بیمارستانی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تعاونی هایی که در زمینه تولید ماسک و پوشاک بیمارستانی فعال بودند، 6 میلیارد و 950 میلیون ریال تسهیلات دریافت کردند.

- محمدرضا یوسفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تعاونی ها از بعد اقتصادی به عدالت، از نظر سیاسی به آزادی و از دیدگاه فرهنگی به ارزش های اخلاقی و دینی توجه دارند و تعاون در مهمترین اصل قانون اساسی( اصل 44) صراحتا یکی از بخش های سه گانه نظام اقتصادی جمهوری اسلامی ایران معرفی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه تشکیل تعاونی های مختلف، با در نظر گرفتن توانمندی های بالقوه هر منطقه، می تواند عامل موثری در رشد و توسعه اقتصادی آن منطقه محسوب شود، افزود: رویکرد دولت تدبیر و امید مبنی بر حل مشکلات مردم از طریق بهره مندی از توان خودِ مردم است، چرا که مردم به خوبی می توانند مسائل خود را احصا و با تعامل و همدلی در راستای بهبود وضعیت گام بردارند.

وی تصریح کرد: شرکت های تعاونی توسعه و عمران فرصتی برای ایجاد اشتغال در شهرستان است و می تواند بستر مناسبی را برای توسعه پایدار و ایجاد اشتغال با مشارکت مردم فراهم کند.

یوسفی در ادامه از فعالیت تعاونی های تولید نیز خبر داد و گفت: تعاونی هایی که در زمینه تولید ماسک و پوشاک بیمارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 7 میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی های تولیدات بیمارستانی

پرداخت 7 میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی های تولیدات بیمارستانی