مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 08:252020-09-12سياسي

1200 پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت در دشتی تجلیل می شوند


تا پایان سال جاری هزار و200 پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت در سطح شهرستان تجلیل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله نادری ظهر شنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان دشتی با بیان اینکه از این تعداد 200 رزمنده در هفته دفاع مقدس تجلیل می شوند، اظهار داشت: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ کشور است و زمانی که همه دنیا در برابر کشور ما ایستاده اند مردم و نیروهای مسلح به خوبی ایستادگی کردند.

نادری با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان در هشت سال دفاع مقدس به خوبی ایفای نقش کردند، افزود: برنامه های هفته دفاع مقدس با محوریت نسل جوان برگزار شود.

وی با بیان اینکه همه ادارات در برگزاری مراسم همکاری لازم داشته باشند، گفت: فضای شهرها و روستاهای شهرستان باید رنگ و بومی دفاع مقدس به خود بگیرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی نیز از تشکیل هفت کمیته فرهنگی و هنری، اطلاع رسانی و فضای مجازی، بانوان، بانوان، تولید و محتوا، ایثارگران و پیشکسوتان، روحانیون، پشتیبانی برای برگزاری چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح شهرستان تشکیل شده است.

سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار افزود: اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور محصول مقاومت و درس آموختن از هشت سال دفاع مقدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت در دشتی تجلیل می شوند

1200 پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت در دشتی تجلیل می شوند