مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 09:052020-09-12سياسي

خدمات رسانی یکی از روستاهای زلزله زده رامیان از سوی هلال احمر گنبدکاووس


برای ارائه خدمات بهتر به مردم زلزله زده روستاهای رامیان یکی از این روستاها به هلال احمر شهرستان واگذار شده که امروز با حضور خیر شهرستان «حاج محمد شهرکی» اقلام معیشتی، - کمیته نظارت بر پروژه های عمرانی گنبدکاووس تشکیل می شود فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: به منظور نظارت دقیق و قانونی بر پروژه های عمرانی شهرستان با حضور کارشناسان مرتبط کمیته نظارت فعال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی امروز در جلسه کمیته حفاری اظهار کرد: یکی از وظایف فرمانداری نظارت بر پروژه های عمرانی بوده و تلاش داریم تا این نظارت ها دقیق و منطبق بر ضوابط و مقرارت قانونی باشد.

وی با اشاره به احداث پاساژ در حاشیه رودخانه در ورودی شهر تصریح کرد: اینگونه احداث پروژه های عمرانی سبب می شود تا در زمان وقوع حوادثی مانند زلزله و سیل شاهد خسارت ها و تلفات زیادی در شهرستان باشیم.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: موضوعات پروژه های عمرانی و نظارت دقیق بر آنها جزو اولویت های ما بوده و با پروژه هایی که غیراصول مهندسی و کارشناسی مرتبط احداث شود به شدت برخورد خواهیم کرد.

کریمی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی در سال پایانی دولت از منابع مالی و اعتبارات شناور در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم استفاده کنند، بیان داشت: در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی یکی از روستاهای زلزله زده رامیان از سوی هلال احمر گنبدکاووس

خدمات رسانی یکی از روستاهای زلزله زده رامیان از سوی هلال احمر گنبدکاووس