مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 15:352020-09-12اقتصادي

پایان عملیات بازسازی در مناطق سیل زده شهرستان چگنی


مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به بازسازی و تعمیر بیش از 3500 واحد مسکونی سیل زده در چگنی از پایان عملیات بازسازی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به بازسازی و تعمیر بیش از 3500 واحد مسکونی سیل زده در چگنی از پایان عملیات بازسازی در این شهرستان خبر داد.

مسعود رضایی امروز 22 شهریورماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه عملیات احداث و تعمیر بیش از 3500 واحد سیل زده در شهرستان چگنی به اتمام رسیده است، اظهار کرد: عملیات احداث 2000 واحد مسکونی و تعمیر 1500 واحد مسکونی در این شهرستان به پایان رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به مقاوم سازی بیش از 4000 واحد مسکن روستایی در شهرستان چگنی، تصریح کرد: با اتمام بازسازی 2000 واحد مسکونی سیل زده بیش از 6000 واحد مسکن روستایی در این شهرستان مقاوم سازی شده است.

رضایی به صرف بیش از 16 میلیارد تومان هزینه با هدف عمران ایمن سازی روستاهای شهرستان چگنی اشاره و اضافه کرد: بهسازی معابر روستایی، اجرای مقاطع هیدرولیکی، احداث پل و تملک و آماده سازی سایت های جدید مسکونی از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در این روستاها بوده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان عملیات بازسازی در مناطق سیل زده شهرستان چگنی

پایان عملیات بازسازی در مناطق سیل زده شهرستان چگنی