مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 02:302020-09-12سياسي

سکوت در جهانی که از سخن گفتن باز نمی ایستد


ممکن است شما درون گرا نباشید؛ اما به احتمال زیاد در میان خانواده، دوستان یا در محل کارتان با فردی درون گرا در ارتباط هستید پس بد نیست با نحوه رفتار با افراد درونگرا آشنا باشید.

- ایسنا/کردستان ممکن است شما درون گرا نباشید؛ اما به احتمال زیاد در میان خانواده، دوستان یا در محل کارتان با فردی درون گرا در ارتباط هستید پس بد نیست با نحوه رفتار با افراد درونگرا آشنا باشید.

درون گراها در جامعه ای زندگی می کنند که پیوسته به دنبال پرورش برون گراهاست و برونگرایی را به عنوان یک استاندارد تعریف می کند.

درون گراها، همچنین به دلیل ویژگی های بارز شخصیتی شان، یعنی ترجیح خلوت و تنهایی به جمع های شلوغ، گوش دادن به جای حرف زدن، داشتن روابط کمتر اما عمیق تر و… در اقلیت هستند یا حداقل با توجه به اینکه تمایل کمی به دیده شدن دارند، کمتر به نظر می آیند.

به همین دلیل، پذیرفته نشدن از جمله مشکلاتی است که یک درون گرا در طول زندگی بارها آن را تجربه می کند.

کتاب سکوت قدرت درون گراها در جهانی که از سخن گفتن نمی ایستد یکی از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز نیز بوده است که خانم سوزان کین آن را نوشته است.

سوزان کین نویسنده کتاب می گوید که تقریبا تمام دوران بزرگسالیش را صرف نوشتن این کتاب کرده است و به عقیده او سکوت برای درون گراها یک قدرت درونی محسوب می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت در جهانی که از سخن گفتن باز نمی ایستد

سکوت در جهانی که از سخن گفتن باز نمی ایستد