مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 03:452020-09-13ورزشي

پاشازاده: با ممنوعیت واردات ماشین 2500 سی سی، نمی توانیم لامبورگینی بیاوریم


مهدی پاشازاده سرمربی فصل قبل تیم شاهین بوشهر که نتوانست مانع سقوط این تیم قدیمی بی پول شدد، درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال در آستانه آغاز مجدد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نباید شرایط استقلال اینگونه باشد.

تیمی که این همه افتخار و طرفدار دارد و قهرمان آسیا بوده است، نباید به این بدبختی بیفتد و تصمیم‌گیرندگان باید پاسخگو باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، پاشازاده گفت: تیم با این شرایط وارد لیگ قهرمانان آسیا شد، قرارداد بازیکنان در ساعات پایانی بسته شد و تیم نمی‌تواند از آنها استفاده کند.

نتیجه این مشکلات و تصمیمات احساسی و مجازی همین است.

باید 10 سال بر سرمان بزنیم که استراماچونی رفته است؟وی درخصوص کناره‌گیری الوحده امارات از گروه A لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: حذف این تیم به نفع سه تیم دیگر است و استقلال حالا بخت بیشتری برای صعود دارد.

تیم اکنون دو بازی کمتر دارد و شرایط بازیکنان از لحاظ بدنی بهتر خواهد بود.

امیدوارم استقلال به مرحله بعد صعود کند و تصمیمات منطقی و درستی گرفته شود که تیم رو به جلو حرکت کند؛ نه اینکه چند سال عقب بیفتیم و به دنبال اسامی چند نفر باشیم.

استراماچونی رفته، حالا باید 10 سال بر سرمان بزنیم؟ پس آینده چه می‌شود؟ ممکن است اتفاقات سال گذشته رخ دهد، هواداران بازیچه نشوندکاپیتان پیشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاشازاده: با ممنوعیت واردات ماشین 2500 سی سی، نمی توانیم لامبورگینی بیاوریم

پاشازاده: با ممنوعیت واردات ماشین 2500 سی سی، نمی توانیم لامبورگینی بیاوریم