مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 03:552020-09-13ورزشي

ارائه سهام به فرزندان سوم و چهارم چاره درد رشد منفی جمعیت نیست


چندی پیش یکی از نمایندگان مجلس از تدوین طرحی در مجلس برای تشویق زاد و ولد خبر داد که بر اساس آن برای فرزند سوم و چهارم به بعد سهامی از شرکت های معتبر دولتی از جمله پالایشگاه و پتروشیمی ها به عنوان «سهام آیندگان» تخصیص داده شود این در حالیست که معاون وزارت .

- چندی پیش یکی از نمایندگان مجلس از تدوین طرحی در مجلس برای تشویق زاد و ولد خبر داد که بر اساس آن برای فرزند سوم و چهارم به بعد سهامی از شرکت های معتبر دولتی از جمله پالایشگاه و پتروشیمی ها به عنوان سهام آیندگان تخصیص داده شود این در حالیست که معاون وزارت جوانان معتقد است پیشنهادات مقطعی و وابسته به متغیرهای دیگر چاره درد رشد منفی جمعیت نیست و نمی تواند به حل این مشکل کمکی کند.

محمد مهدی تندگویان در گفت وگو با ایسنا، گفت: به نظر می رسد، اختصاص مشوق های مقطعی در تمام زمینه ها از قبیل ازدواج و فرزندآوری پاسخگو نیست و مشوق های ما باید به صورت مادام العمر و بدون وابستگی به متغیرهای دیگر باشد.

وی با بیان اینکه مشوقی مانند بورس کاملا وابسته به متغیرهای دیگر است، ادامه داد: سود و ضرر مشوقی مانند بورس و اینکه به طور دقیق در چه دوره ای امکان استفاده از آن وجود دارد مشخص نیست.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به بلاتکلیفی مردم در بحث هایی مثل سهام عدالت، اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه سهام به فرزندان سوم و چهارم چاره درد رشد منفی جمعیت نیست

ارائه سهام به فرزندان سوم و چهارم چاره درد رشد منفی جمعیت نیست