مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-13سياسي

ممنوعیت استفاده شخصی از خودرو ی دولتی/قانونی که فقط شعاری بیش نیست


یکی از موضوعاتی که مورد انتقاد و گلایه شهروندان قرار داشته و با وجود صراحت قانونی مبنی بر ممنوعیت استفاده از خودروی دولتی اما متاسفانه مردم و خانواده ها هر روزه موارد متعددی از آن را شاهد هستند.

- خبرگزاری فارس گچساران_ سمیرا نصاری، همواره استفاده شخصی از خودروهای دولتی که متعلق به بیت المال است، یکی از موضوعاتی است که مورد انتقاد و گلایه شهروندان قرار داشته و با وجود صراحت قانونی مبنی بر ممنوعیت این مهم اما متاسفانه مردم و خانواده ها تقریباً هر روزه موارد متعددی از آن را شاهد هستند.

از زمان به تصویب رسیدن و ابلاغ آیین نامه 16 ماده ی چگونگی استفاده از خودروهای دولتی به تمامی دستگاه ها و ادارات (در سال 86) به بعد که انتظار می رفت سوءاستفاده های شخصی از بیت المال پایان یابد، نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه به مرور زمان این تخلف آشکارتر از قبل شده است و این موضوع نحوه نظارت بر اجرای این آیین نامه را زیر سؤال برده است.

در ماده چهار این آیین نامه با صراحت کامل آمده است که تمامی خودروهای دستگاه های اجرایی به استثنای خودروهای اختصاصی، تشریفاتی و خدمت جزو خودروهای خدمت عمومی محسوب شده و استفاده از آنها تنها برای انجام امورات اداری مجاز است و در غیر ساعات اداری (با راننده یا بدون راننده) و بدون داشتن برگ مأموریت، مطلقاً ممنوع بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت استفاده شخصی از خودرو ی دولتی/قانونی که فقط شعاری بیش نیست

ممنوعیت استفاده شخصی از خودرو ی دولتی/قانونی که فقط شعاری بیش نیست