مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-13اجتماعي

آغاز رویداد ملی «شور عاطفه ها» در استان کرمان


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از آغاز رویداد ملی شور عاطفه ها با پویش ایران همدل 2 در استان کرمان خبر داد و گفت: این رویداد ملی از 22 شهریورماه هم زمان با سراسر کشور در استان کرمان آغاز شده و تا 12 مهرماه امسال ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از آغاز رویداد ملی شور عاطفه ها با پویش ایران همدل 2 در استان کرمان خبر داد و گفت: این رویداد ملی از 22 شهریورماه هم زمان با سراسر کشور در استان کرمان آغاز شده و تا 12 مهرماه امسال ادامه خواهد داشت.

یحیی صادقی هدف از اجرای این رویداد ملی را تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند اعلام کرد و افزود: 20 هزار و 429 دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که از خدمات تحصیلی و آموزشی این نهاد بهره مند هستند.

وی بیان کرد: با توجه به تداوم شیوع ویروس منحوس کرونا و تغییر در نظام آموزشی (آموزش از راه دور و غیرحضوری)، این نهاد تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند با مشارکت خیران و نیکوکاران منطبق با نظام آموزشی جدید (ملزومات اساسی برای آموزش غیرحضوری) را در کنار تهیه نوشت افزار، کیف و کفش و پوشاک در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به رویکرد این نهاد با توجه به شیوع ویروس کرونا مبنی بر کاهش پایگاه های اصلی اشاره کرد و اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رویداد ملی «شور عاطفه ها» در استان کرمان

آغاز رویداد ملی «شور عاطفه ها» در استان کرمان