مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-13فرهنگي

کتاب های تاریخی؛ شناسنامه مناطق


کتاب های تاریخی هویت و شناسنامه مناطق هستند.

- ایسنا/زنجان یک نویسنده زنجانی گفت: کتاب های تاریخی هویت و شناسنامه مناطق هستند.

شهرام رفیعی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با کتاب تاریخ سجاس از آغاز تا دوران معاصر، اظهار کرد: گردآوری و نوشتن کتاب تاریخ سجاس از ابتدا تا دوران معاصر بعد از تحقیق و پژوهش از منابع کتابخانه ای پنج سال زمان برده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به تحلیل ها و کتاب ها، تمدن و زندگی در منطقه سجاس رود به قبل از تاریخ برمی گردد، افزود: در این کتاب به توضیح تاریخ سجاس از ابتدا تا انتهای دوران قاجار و تپه های باستاتی این شهر که نشان از قدمت آن دارند، پرداخته شده است.

این نویسنده سجاسی در رابطه با هدف تالیف کتاب تاریخ سجاس از آغاز تا دوران معاصر ، تصریح کرد: با توجه به تاریخی بودن منطقه سجاس و پتانسیل بالای آن و شناخته نشدن این منطقه سعی در شناساندن آن داشتم.

رفیعی ادامه داد: همان طورکه یک فرد برای معرفی خود نیاز به شناسنامه دارد، کتاب های تاریخی نیز هویت و شناسنامه یک منطقه و شهر محسوب می شوند.

این نویسنده با بیان اینکه حوزه هنری استان زنجان، شهرداری و شورای شهر سجاس در چاپ کتاب همکاری داشتند، بیان کرد: در روزهای ابتدایی انتشار کتاب اهالی سجاس اسقبال خوبی از این کتاب کردند و به زودی این کتاب در دسترس مردم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب های تاریخی؛ شناسنامه مناطق

کتاب های تاریخی؛ شناسنامه مناطق