مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 08:252020-09-13پزشكي

ای کاش رییس جمهور در مراسم امسال حضور داشت/شاید روحیه کادر درمان تغییر می کرد


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ای کاش امروز بعد از هفت ماه تلاش دانشگاه علوم پزشکی و تمام کادر بهداشت و درمان، رییس جمهور را در جمع خودمان داشتیم تا شما حضوری از کادر درمان تشکر می کردید و شاید روحیه کادر درمان نیز تغییر می کرد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها: ای کاش رییس جمهور در مراسم امسال حضور داشت/شاید روحیه کادر درمان تغییر می کرد رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ای کاش امروز بعد از هفت ماه تلاش دانشگاه علوم پزشکی و تمام کادر بهداشت و درمان، رییس جمهور را در جمع خودمان داشتیم تا شما حضوری از کادر درمان تشکر می کردید و شاید روحیه کادر درمان نیز تغییر می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عباسعلی کریمی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و آموزش پزشکی که امروز در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: ما سال تحصیلی جدید را در روزهایی شروع می کنیم که هفت ماه است کشور درگیر پاندمی کووید 19 است.

مردم شرایط سختی را در این مدت پشت سر گذاشتند و البته که باید خدا قوت محکمی به وزارت بهداشت گفت.

وی با اشاره به اینکه ما در روزهای ابتدایی شیوع کرونا ویروس مشکلات زیادی داشتیم، تصریح کرد: یادم هست در اوایل شیوع این بیماری یکی از پرستاران به من می گفت وقتی تاکسی من را سوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ای کاش رییس جمهور در مراسم امسال حضور داشت/شاید روحیه کادر درمان تغییر می کرد

ای کاش رییس جمهور در مراسم امسال حضور داشت/شاید روحیه کادر درمان تغییر می کرد