مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 09:002020-09-13دانش

تلاش برای تامین اینترنت رایگان دانشجویان/اعلام نتایج آزمون های 99 تا آخر مهر


وزیر علوم از تلاش برای تامین اینترنت ارزان قیمت و یا حتی رایگان دانشجویان در نیم سال جاری تحصیلی خبر داد و گفت: هماهنگی هایی در این زمینه با وزارت ارتباطات انجام شده و امیدواریم تا چند روز آینده بتوانیم اینترنت رایگان یا ارزان قیمت در اختیار دانشجویان .

- وزیر علوم از تلاش برای تامین اینترنت ارزان قیمت و یا حتی رایگان دانشجویان در نیم سال جاری تحصیلی خبر داد و گفت: هماهنگی هایی در این زمینه با وزارت ارتباطات انجام شده و امیدواریم تا چند روز آینده بتوانیم اینترنت رایگان یا ارزان قیمت در اختیار دانشجویان قرار بدهیم تا ارتباط دانشجو و دانشگاه تسهیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در حاشیه مراسم آغاز رسمی سال تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی که امروز در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص زمان شروع سال تحصیلی دانشجویان جدید الورود تاکید کرد: رییس سازمان سنجش آموزش کشور به ما قول دادند تا پایان مهر ماه نتیجه پذیرش دانشجویان جدید الورود را اعلام کنند .

طبیعی است بعد از اعلام نتایج و در عرض چند روز دانشجویان ثبت نام خواهند شد و دانشگاه هایی که ترم را شروع کردند می تواند آموزش این دانشجویان را شروع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تامین اینترنت رایگان دانشجویان/اعلام نتایج آزمون های 99 تا آخر مهر

تلاش برای تامین اینترنت رایگان دانشجویان/اعلام نتایج آزمون های 99 تا آخر مهر