مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-13اقتصادي

سهم یک هزار و 800 نفری زنجان از مشاغل خانگی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از طرح توسعه مشاغل خانگی برای زنجان خبر داد و گفت: سهم استان زنجان از مجموع 54 هزار و 300 نفر هدفگذاری کشوری برای اجرای طرح توسعه مشاغل کسب و کارهای خانگی یک هزار و 800 نفر است.

- محمدرضا یوسفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح توسعه مشاغل خانگی برای زنجان پس از اجرای آزمایشی و پایلوت در 9 استان دیگر، از شهریور ماه سال جاری در سایر استان ها از جمله زنجان نیز آغاز شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: بر این اساس متقاضیان می توانند با ثبت نام در سامانه کشوری طرح به آدرس inhb.

ir  در این طرح مشارکت کنند.

وی ادامه داد : این طرح شامل مراحل شناسایی مزیت ها، توانمندسازی و اتصال به بازار و با استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی استان به عنوان نهاد توسعه ای واسطه ای و تسهیل گر اجرا می شود .

یوسفی خاطر نشان کرد : این طرح بر اساس ساختار تعریف شده در آن 16 هدف از جمله بهبود معیشت و افزایش رفاه خانوار، اتصال صاحبان کسب و کار خانگی به بازارهای هدف و بنگاه های پیشران ، برندسازی محصولات خانگی در جال اجرا است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: کاهش ریسک اولیه در کسب و کارهای خانگی، تشکیل شبکه و خوشه سازی و تربیت تسهیل گران از بین فعالین کسب و کارهای خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم یک هزار و 800 نفری زنجان از مشاغل خانگی

سهم یک هزار و 800 نفری زنجان از مشاغل خانگی