مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 10:152020-09-13اقتصادي

مراجعه حضوری شهروندان پایتخت در شهرداری ها باید به صفر برسد


سطح مراجعات حضوری شهروندان پایتخت در شهرداری ها باید به صفر برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی ظهر یکشنبه در هفتمین نشست فصلی با شهرداران استان تهران با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در حوزه شهری اظهار داشت: فرهنگ سازی در مورد پسماندها توسط شهرداری ضروری است، در این راستا آموزش شهروندان مد نظر قرار گیرد چرا که در کاهش حجم زباله مؤثر است، ضمن اینکه جداسازی و تفکیک زباله نیز به عنوان فرهنگ هم زمینه توسعه پایدار و هم زمینه صرفه جویی در هزینه ها را فراهم می کند.

وی ادامه داد: جمع آوری فاضلاب و روان آب ها در حفظ محیط زیست سالم اهمیت زیادی دارد، در مورد ایجاد ایمنی و امنیت در محیط شهری نیز شهرداران نقش مؤثری دارند، هر چند برقراری امنیت بر عهده نیروها و نهادهای نظامی است، اما فضای ایمنی شهرها در احساس ایمنی شهروندان اثرگذار است.

استاندار تهران تاکید کرد: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در زمینه ایجاد احساس امنیت مؤثر است که در این راستا نظارت ها باید تقویت شود و با توجه به کاهش تاب آوری، زمینه نشاط و شادابی در شهرها و میان شهروندان فراهم شود.

محسنی بندپی سپس افزود: تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه استمرار روحیه جهاد و ایثار در قالب کمک های مومنانه نیز مدنظر قرار گیرد، به علاوه استفاده از سیستم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه حضوری شهروندان پایتخت در شهرداری ها باید به صفر برسد

مراجعه حضوری شهروندان پایتخت در شهرداری ها باید به صفر برسد