مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-13سياسي

شهید بختیاری فرمانده شهیدی که بی سر و دست به لقاءالله پیوست


فرمانده محور عملیاتی لشکر 17 علی ابن ابیطالب تنها 25 سال از بهار عمرش را سپری کرده بود که همانند امام حسین(ع) بدون سر و مثل قمر بنی هاشم(ع) بدون دست به لقاءالله پیوست.

-  خبرگزاری فارس ـ اراک، فرمانده محور عملیاتی لشکر 17 علی ابن ابیطالب تنها 25 سال از بهار عمرش را سپری کرده بود که بدنش در مقابل گلوله های تانک تکه تکه شد و به آرزویش رسید.

کمتر کسی است که با نام شهید ناصر بختیاری بیگانه باشد، فرمانده جوانی که آرزو داشت در راه اسلام  و حفظ خاک وطن، بدنش سپر گلوله های تانک دشمن قرار گیرد و چه زیبا جان شیرین را فدا کرد تا ایران، همچنان در سایه اسلام و قرآن ـ ایران ـ  بماند.

23 رمضان سال 1361 بود که سردار شهید ناصر بختیاری فرزند رمضان در عملیات رمضان سال 61 در  پاسگاه زید بر اثر اصابت گلوله تانک شهد شیرین شهادت را چشید.

وی در دوران جوانی و قبل از انقلاب به واسطه رنجی که از فعالیت های مراکز فروش مشروبات الکی و مراکز فحشاء در شهرهای اراک و شازند می برد، تصمیم گرفت این مراکز را با همراهی تعدادی از دوستانش از جمله شهید رحیم آنجفی به آتش کشیده و از بین ببرد و در دوران انقلاب نیز رابط موثق مبارزین قم و اراک برای هماهنگی اقدامات انقلابی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید بختیاری فرمانده شهیدی که بی سر و دست به لقاءالله پیوست

شهید بختیاری فرمانده شهیدی که بی سر و دست به لقاءالله پیوست