مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 10:452020-09-13سياسي

هویت مستقل حوزه علمیه خواهران نمایان شود


باید هویت مستقل حوزه علمیه خواهران نمایان شود و برای تحقق آن باید آسیب ها را شناخت و رفع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالکریم بهجت پور ظهر یکشنبه در نشست مجازی با مدیران و سرپرستان مدارس علمیه و مراکز تخصصی خواهران سراسر کشور با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به 500 مدرسه علیه خواهران در سراسر کشور فعالیت می کنند، افزود: حوزه علمیه خواهران تلاش کرده تا برای رسیدن به اهداف تعیین شده کاستی ها را برطرف کند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران مدرسه محوری را از اهدافی دانست که در دو سال اخیر در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به صورت جدی پیگیری شده است و افزود: در مدرسه محوری ارکانی مختلف داریم که می توانند نقش آفرینی کنند و مدیر و استاد از جمله این افراد هستند.

وی با بیان اینکه به منظور تحقق شعار مدرسه محوری تلاش کردیم تا تمرکز اصلی فعالیت ها و حتی ها تقسیم بودجه با مدارس علمیه باشد، تصریح کرد: تمام فعالیت های فرهنگی و پژوهشی باید در خود مدرسه انجام شود و مدرسه محوری در حوزه علمیه خواهران به عنوان شعار اصلی در اولویت قرار گرفته است.

حجت الاسلام بهجت پور با تاکید بر ضرورت هویت بخشی حوزه های علمیه خواهران و همچنین استقلال حوزه در همه عرصه ها از جمله اقتصادی، آموزش و تربیت، افزود: باید هویت مستقل حوزه های علمیه خواهران ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت مستقل حوزه علمیه خواهران نمایان شود

هویت مستقل حوزه علمیه خواهران نمایان شود