مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 14:502020-09-13اجتماعي

کاهش 30 درصدی حضور دانش آموزان در مدارس استان طی هفته اخیر


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: میزان حضور دانش آموزان در مدرسه از 61 درصد حضور در هفته سوم شهریورماه به 31 درصد کاهش یافته و تمایل دانش آموزان به آموزش مجازی افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، ظهر امروز ستاد استانی مبارزه با ویروس برای هرگونه تعطیلی و اعمال محدودیت، بازگشایی دانشگاه ها و افزیش زیرساخت های آموزش مجازی از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

ابتدای جلسه سید راشد جزایری گفت: در حال حاضر میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی در چهارمحال و بختیاری  69 درصد ارزیابی شده که به میانگین کشوری نزدیک است.

رییس مرکز بهداشت شهرکرد با اشاره به نبود زیرساخت های بهداشتی در مدارس بعضی از روستاهای شهرستان های کوهرنگ و لردگان افزود: باید برای رعایت موارد بهداشتی و حفظ سلامتی دانش آموزان زیرساخت های بهداشتی با سرعت ایجاد شود و مدیران، معلمان و پرسنل خدماتی مدارس تحت آموزش شیوه های رعایت استاندارد پروتکل های بهداشتی قرار گیرند.

  وی تاکید کرد: بخش نامه ای از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا مبتلا شد؛ آن دانش آموز اجازه حضور در مدارس را نداشته باشد.

در ادامه فرحناز قائدامینی گفت: میزان حضور دانش آموزان از 61 درصد حضور در هفته دوم شهریور ماه به 31 درصد کاهش یافته و تمایل  دانش آموزان به آموزش در فضای مجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30 درصدی حضور دانش آموزان در مدارس استان طی هفته اخیر

کاهش 30 درصدی حضور دانش آموزان در مدارس استان طی هفته اخیر