مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 16:502020-09-13سياسي

همواره همکاری و هماهنگی سه قوه می تواند به رفع و حل سریعتر مشکلات کشور کمک کند


رییس جمهور در پایان نشست با حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضایییه و دکتر محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت که مهمترین مسایل کشور و عمدتا مسایل اقتصادی در این جلسه سران سه قوه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

- رییس جمهور در پایان نشست با حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضایییه و دکتر محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت که مهمترین مسایل کشور و عمدتا مسایل اقتصادی در این جلسه سران سه قوه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر یکشنبه به خبرنگاران گفت: این جلسه روسای سه قوه اولین جلسه بعد از تشکیل مجلس یازدهم است.

همواره همکاری و هماهنگی سه قوه می تواند به رفع و حل سریعتر مشکلات کشور کمک کند و بی تردید مجلس و قوه قضاییه در بسیاری از مسایل و بویژه در شرایط خاص امروز که همزمان با تحریمهای حداکثری و بیماری کرونا مواجه هستیم، می توانند در کنار دولت، رفع کننده مشکلات مردم باشند.

دکتر روحانی در این نشست مشترک که به میزبانی رییس جمهور برگزار شد، به موضوعات مورد بحث اشاره کرد و اظهار داشت: در این جلسه پیرامون مساله ارز و اینکه ارز صادرات غیرنفتی به چه صورت به چرخه اقتصاد کشور بازگردد، مساله نقدینگی کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همواره همکاری و هماهنگی سه قوه می تواند به رفع و حل سریعتر مشکلات کشور کمک کند

همواره همکاری و هماهنگی سه قوه می تواند به رفع و حل سریعتر مشکلات کشور کمک کند