مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-14اقتصادي

پلمب 26 بنگاه مشاور املاک دیگر در مهریز


دادستان مهریز از اجرای مرحله دوم طرح برخورد با بنگاه های مشاوره املاک متخلف در این شهرستان و پلمب 26 بنگاه در این رابطه خبر داد.

- ایسنا/یزد دادستان مهریز از اجرای مرحله دوم طرح برخورد با بنگاه های مشاوره املاک متخلف در این شهرستان و پلمب 26 بنگاه در این رابطه خبر داد.

علی زارع با اشاره به این که در مرحله اول این طرح با 15 بنگاه متخلف در سطح شهر مهریز برخورد شد، افزود: در این نابسامانی بازار مسکن باز هم در مرحله دوم برخورد با بنگاه های متخلف، کرکره ی شش بنگاه متخلف در حوزه شهر و پنج بنگاه متخلف در روستاهای مهریز پایین کشیده شد.

وی با اشاره به این که میزان تخلفات در اجرای مرحله دوم به مراتب کمتر از مرحله اول بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه بنگاه بدون مجوز در سطح شهرستان وجود ندارد و بسیاری از بنگاه های شهرستان مجهز به دوربین مدار بسته شده اند و مشاوران حقوقی برای بنگاه ها تعیین و بنگاه های املاکی آیین نامه و ضوابط مربوطه را رعایت می کنند.

دادستان مهریز ادامه داد: در آینده نزدیک مرحله سوم این طرح نیز اجرا و در این مرحله، قیمت کارشناسی دو یا سه منطقه پر معامله حوزه شهرستان تهیه و اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادستانی مهریز، زارع در پایان تأکید کرد: رعایت نکردن نرخ کارشناسی، ایجاد نرخ های کاذب و انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 26 بنگاه مشاور املاک دیگر در مهریز

پلمب 26 بنگاه مشاور املاک دیگر در مهریز