مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-14اقتصادي

ثبت نام بیش از 11 هزار نفر برای مسکن کارگری در زنجان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاکنون 11 هزار و 935 نفر برای مسکن کارگری در استان زنجان ثبت نام کرده اند.

- محمدرضا یوسفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کارگران نیروهای مولد جامعه بوده و ارزشمند هستند، از این رو تلاش می کنیم تا با تامین مسکن آنها، دغدغه این قشر زحمت کش را مرتفع سازیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: در همین راستا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هشت مدل برای مسکن کارگران طراحی کرده است که مطابق با آن مخاطبان  شناسایی و در این طبقه بندی ها دسته بندی می شوند.

وی با اشاره به اینکه زمین 50 درصد از ارزش ساختمان است، ادامه داد: اگر زمین رایگان در اختیار مسکن کارگری قرار گیرد، به مانند آن است که 50 درصد به کارگران در تامین مسکن تخفیف داده ایم.

یوسفی گفت: تاکنون 11 هزار و 935 نفر برای مسکن کارگری در استان زنجان ثبت نام کرده اند و باید تلاش کنیم تا با شناخت ظرفیت های هر یک از نهادهای مسؤول، برای خانه دار شدن این قشر زحمت کش و مولد اقتصاد کشور اقدام کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان اضافه کرد: کانون های بازنشستگی استان و شهرستان ها نیز باید نسبت به شناسایی افراد شامل این طرح در میان اعضای خود اقدام کنند تا به نحو منسجمی در این حوزه عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 11 هزار نفر برای مسکن کارگری در زنجان

ثبت نام بیش از 11 هزار نفر برای مسکن کارگری در زنجان