مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 06:402020-09-14اقتصادي

کاهش دبی آب چاه های سفیددشت/حفر دو چاه جدید در دستورکار است


مدیر امور آب بروجن با بیان اینکه سال گذشته به منظور رفع کمبود آب در سفیددشت 6 حلقه چاه حفر شد اما امسال دبی آب این چاه ها به شدت کاهش پیدا کرد، - بهروز سلیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه سال گذشته به منظور رفع کمبود آب در سفیددشت 6 حلقه چاه حفر شد اما امسال دبی آب این چاه ها به شدت کاهش پیدا کرد، گفت: در همین راستا دو حلقه چاه در دست حفاری است.

مدیر امور آب بروجن ادامه داد: در حال حاضر برای رفع کمبود در سفیددشت از چاه استیجاری استفاده می شود و همچنین از طریق تانکر به مخازن آب رسانی می شود.

وی با بیان اینکه امسال در راستای افزایش امنیت و ارتقای سطح بهداشت آب، مخازن آب شرب نقنه به میزان 500 متر مربع محوطه سازی و دیوارکشی شد، عنوان کرد: همچنین مخزن سیاسرد با اعتباری بالغ بر 750 میلیون تومان 750 مترمربع دیوارکشی و محوطه سازی شد.

سلیمی اضافه کرد: امسال تعمیر، مرمت و بازسازی آزمایشگاه های میکروبی، شیمیایی و آب و فاضلاب تصفیه خانه بروجن با اعتباری بالغ بر 850 میلیون تومان آغاز شد که هم اکنون ظریف کاری آن باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای پیگیری و برطرف سازی کمبود آب بروجن اقدام به حفر چاه های جدید کردیم، توضیح داد: سال گذشته 7 حلقه چاه و امسال دو حلقه چاه آهکی در شهر نقنه و یک حلقه چاه در قسمت بالای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دبی آب چاه های سفیددشت/حفر دو چاه جدید در دستورکار است

کاهش دبی آب چاه های سفیددشت/حفر دو چاه جدید در دستورکار است