مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-14اجتماعي

تداوم کمک های مومنانه/ لا به لای کوچه پس کوچه های عشق، انسانیت هنوز جریان دارد


در میان همه نذری دادن ها و نذری گرفتن ها شاید نذر توزیع شکلات داغ و کاپوچینو کمی عجیب به نظر برسد، نذری که نشان می دهد نیت خیر داشتن و کمک کردن نه دلیل خاصی می طلبد و نه شخص خاصی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شاید باورتان نشود توزیع هات چاکلت و کاپوچینو در کنار گلزار شهدا در پاییز و زمستان های سرد شیراز توسط جمعی خودمانی که در نهایت منجر به شکل گیری گروه کافه شهدا در سال 89 شد، حالا یکی از گروه های پای کار روزگار است که هر جا سیلی، زلزله ای یا هر بحران دیگری رخ بدهد، بر و بچه های همین گروه خط مقدم حضور در آنجا و خدمت رسانی به محرومان می شوند.

  گروهی که حالا همه جای ایران آنها را به واسطه کمک های بی دریغشان می شناسند     بچه هیئتی هایی که از اقشار مختلف جامعه اعم از دانشجو و طلبه و دانش آموز در قالب یک تیم گرد هم آمدند تا نشان دهند خدمت به خلق خدا نه سن و سال می شناسد و نه زمان و مکان ! نه موقعیت شغلی و اجتماعی می شناسد و نه مال و اموال! چرا که از هر قشری و با هر تحصیلات و سطح درآمدی که باشی، وقتی نیت گره گشایی از کار خلق خدا باشد، در قالب همین گروه های جهادی کمر همت می بندی و یک روز ناجی مردم سر پل ذهاب می شوی و روز دیگر در ایستگاه های صلواتی آبمیوه تعارف می کنی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم کمک های مومنانه/ لا به لای کوچه پس کوچه های عشق، انسانیت هنوز جریان دارد

تداوم کمک های مومنانه/ لا به لای کوچه پس کوچه های عشق، انسانیت هنوز جریان دارد