مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 06:502020-09-14سياسي

رویداد شتاب (استارت آپی) سازه های نوین در کرمان برگزار می شود


معاون علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمان از برگزاری رویداد شتاب(استارت آپی) سازه های نوین توسط مرکز نوآوری تکنولوژی های پیشرفته ساختمانی این مجموعه در کرمان خبر داد.

- رویداد شتاب (استارت آپی) سازه های نوین در کرمان برگزار می شود ایسنا/کرمان معاون علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمان از برگزاری رویداد شتاب(استارت آپی) سازه های نوین توسط مرکز نوآوری تکنولوژی های پیشرفته ساختمانی این مجموعه در کرمان خبر داد.

دکتر ایمان کدیور در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه رویداد شتاب(استارت آپی) سازه های نوین ساعت 9 روز دوشنبه 7 مهرماه ماه در مرکز جهاددانشگاهی شعبه کرمان و همزمان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: امروزه برگزاری رویداد شتاب (شبکه توانمند سازی ایده های برتر) به عنوان یکی از استراتژی های اصلی جهت تشکیل، رشد و سرمایه گذاری شرکتهای نوپا قلمداد می شود و از این رو، برگزاری این رویدادها در کنار افزایش هدفمند مراکز نوآوری و رشد دانشگاه می تواند نوید بخش آینده­ای روشن با اهداف مالی برنامه ریزی شده باشد.

کدیور تصریح کرد: در همین راستا و در جهت حمایت از فرهنگ کارآفرینی و کسب و کار و همچنین سیاست های کلان وزارت عتف، دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام به هماهنگی و برگزاری رویدادهای شتاب تخصصی با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد شتاب (استارت آپی) سازه های نوین در کرمان برگزار می شود

رویداد شتاب (استارت آپی) سازه های نوین در کرمان برگزار می شود