مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-14سياسي

تغییر شکل آموزش به شیوه نوین امروزی آن یعنی کلاس مجازی یا کلاس آنلاین


علی رغم وجود پیشینه تاریخی در برگزاری انواع مختلف کلاس مجازی، با شیوع گسترده ویروس کرونا و بروز محدودیت های اجتماعی اخیر نیاز هرچه بیشتر به تغییر سیستم آموزشی از حالت حضوری به آنلاین بیش از پیش احساس شد.

- علی رغم وجود پیشینه تاریخی در برگزاری انواع مختلف کلاس مجازی، با شیوع گسترده ویروس کرونا و بروز محدودیت های اجتماعی اخیر نیاز هرچه بیشتر به تغییر سیستم آموزشی از حالت حضوری به آنلاین بیش از پیش احساس شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام تهران سرور، لذا تغییر برگزاری کلاس ها در مجامع علمی از حالت غالبا حضوری به حالت کلاس آنلاین به صورت کاملا ناگهانی صورت گرفت و جامعه علمی را ملزم به فراگیری هرچه بیشتر نحوه برگزاری این نوع کلاس ها نمود.

طبق پیش بینی تهران سرور، تسلط بر بسترهای برگزاری کلاس مجازی یکی از مهارت های کاربردیست که در سالیان آینده عدم فراگیری آن یک نمره منفی در کارنامه شغلی هر آموزگار محسوب می شود.

مفهوم کلاس مجازی کلاس مجازی نوع پیشرفته تری از کلاس های درس امروزیست که در آن معلم و دانش آموز به صورت کاملا مجازی و به واسطه دوربین و میکروفن با یکدیگر مرتبط می شوند و کلاس نامبرده توسط ابزارهایی کلیدی نظیر تخته وایتبرد، چت و گفتگو، اشتراک گذاری پاورپوینت، فایل های آموزشی ویدئویی، صفحه نمایش معلم و امثال آن مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر شکل آموزش به شیوه نوین امروزی آن یعنی کلاس مجازی یا کلاس آنلاین

تغییر شکل آموزش به شیوه نوین امروزی آن یعنی کلاس مجازی یا کلاس آنلاین