مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 07:352020-09-14اقتصادي

کشاورزان درگزی به بیمه بدبین هستند


اگر چه درگز شهرستانی بیمه پذیر بوده و کشاورزان همه ساله از بیمه استفاده می کردند اما چون تعهدات به درستی عمل نشد، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی درگز گفت: اگر چه درگز شهرستانی بیمه پذیر بوده و کشاورزان همه ساله از بیمه استفاده می کردند اما چون تعهدات به درستی عمل نشد، مردم به آن بدبین شدند.

مهدی خالقی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: اگر چه شهرستان درگز از سال 91 به قبل به خصوص در زراعت جزء شهرستان های پیشرو در صنعت بیمه کشاورزی بوده اما متأسفانه با سیاست های انقباضی صنعت بیمه هر ساله دستورالعمل ها و تعرفه ها تغییر کردند و تعهدات را نتوانستند به درستی عمل کنند و این موجب ایجاد نارضایتی در بین مردم شد.

وی ادامه داد: درگز شهرستانی بیمه پذیر بوده و کشاورزان همه ساله از بیمه استفاده می کردند اما چون تعهدات به درستی عمل نشد، مردم به آن بدبین شدند و از سال 94 به بعد حتی برخی خسارت ها تا یک سال پرداخت نشد و این موجب ایجاد نارضایتی گردید و مردم دیگر به بیمه محصولات خود تمایل ندارند.

مدیر جهاد کشاورزی درگز بیان کرد: اگر بیمه بخواهد مجدد رونق بگیرد باید سیاست ها تغییر کند، اکنون کمتر از 15 درصد زراعت زیر پوشش بیمه هستند البته در سال های قبل 70 تا 80 درصد مزارع تحت پوشش بیمه بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان درگزی به بیمه بدبین هستند

کشاورزان درگزی به بیمه بدبین هستند