مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-14سياسي

مدیر جدید خبرگزاری مهر در قزوین منصوب شد


با حضور محمد شجاعیان مدیرعامل خبرگزاری مهر، «حسن عابدینی» از فعالان رسانه ای استان قزوین به عنوان مدیر این خبرگزاری در قزوین معرفی شد.

- ایسنا/قزوین با حضور محمد شجاعیان مدیرعامل خبرگزاری مهر، حسن عابدینی از فعالان رسانه ای استان قزوین به عنوان مدیر این خبرگزاری در قزوین معرفی شد.

امروز دوشنبه 24 شهریور مراسم تکریم و معارفه مدیر خبرگزاری مهر استان قزوین در سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، در این مراسم که با حضور محمد شجاعیان مدیرعامل خبرگزاری مهر برگزار شد، حسن عابدینی به عنوان مدیر این خبرگزاری در استان قزوین معرفی شد.

آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری مهر، ضمن قدردانی از محمدرضا جباری مدیر سابق خبرگزاری مهر استان قزوین تصریح کرد: آقای جباری زحمات بسیاری کشیده اند و فعال جدی در عرصه رسانه هستند، امیدواریم ازاین پس نیز با جدیت در عرصه رسانه فعال باشند.

مدیرعامل خبرگزاری مهر نیز تصریح کرد: هم اکنون مسائل سیاسی و شرایط سخت اقتصادی، مقوله پیچیده و سختی را در جامعه ایجاد کرده است و همه همکاران در خبرگزاری مهر باید خود را با توجه به شرایط حاکم در جامعه تجهیز کنند چراکه امروز رسالت اصلی ما روشنگری و شبهه زدایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر جدید خبرگزاری مهر در قزوین منصوب شد

مدیر جدید خبرگزاری مهر در قزوین منصوب شد