مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 15:052020-09-14سياسي

قول های مسئولان برای رفع موانع تولید در مجموعه پرورش بلدرچین بیرجند


در بازدید رییس کل دادگستری خراسان جنوبی از بزرگترین مجموعه پرورش بلدرچین در بیرجند، قول مساعد برای رفع مشکلات این مجموعه از سوی دستگاه های اجرایی داده شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی در بازدید رییس کل دادگستری خراسان جنوبی از بزرگترین مجموعه پرورش بلدرچین در بیرجند، قول مساعد برای رفع مشکلات این مجموعه از سوی دستگاه های اجرایی داده شد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، رییس کل دادگستری خراسان جنوبی، امروز دوشنبه 24 شهریورماه، به همراه دادستان مرکز استان و مسئولان مرتبط از مجموعه پرورش بلدرچین کیکا متعلق به برادران کهرمی بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بازدید رییس کل دادگستری خراسان جنوبی از قسمت های مختلف این مجتمع، شامل سالن بلدرچین مولد و سالن های پرورش بلدرچین و همچنین مجموعه جوجه کشی و کشتارگاه بازدید کرد و در جریان مشکلات این مجتمع از نزدیک قرار گرفت.

در حاشیه این بازدید طی جلسه ای با حضور مدیران مرتبط مشکلات و موانع تولید این مجموعه مطرح شد که همه آنها قول مساعدت و همکاری دادند تا چرخه تولید این مجتمع تعطیل نشود.

مشکلات مجتمع پرورش بلدرچین بهره برداری و انتقال آب مورد نیاز از چاه عمیق در فاصله 1200 متری بود که با توجه به هوشمندسازی چاه های برداشت آب و تعطیلی چاه، عملا بهره برداری از آب امکان پذیر نبود که با قو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول های مسئولان برای رفع موانع تولید در مجموعه پرورش بلدرچین بیرجند

قول های مسئولان برای رفع موانع تولید در مجموعه پرورش بلدرچین بیرجند