مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 20:452020-09-14اقتصادي

بهره مندی 86 شرکت از تسهیلات محل کار صندوق نوآوری/شرایط واگذاری دفترکار در تبریز


معاون تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی از بهره مندی 86 شرکت دانش بنیان از تسهیلات محل کار این صندوق از آبان ماه سال 97 تاکنون خبر داد و گفت: - معاون تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی از بهره مندی 86 شرکت دانش بنیان از تسهیلات محل کار این صندوق از آبان ماه سال 97 تاکنون خبر داد و گفت: در این راستا اقدام به واگذاری تعداد محدودی دفترکار در مجتمع فناوری شماره 7 ربع رشیدی تبریز به شرکت های دانش بنیان واجد شرایط کردیم.

دکتر رضا قربانی در گفت وگو با ایسنا به میزان بهره مندی شرکت های دانش بنیان از خدمات استقرار صندوق نوآوری و شکوفایی از آبان ماه 97 تاکنون اشاره کرد و یادآور شد: در این مدت 86 شرکت دانش بنیان از تسهیلات محل کار صندوق نوآوری و شکوفایی استفاده کردند که از این تعداد 45 شرکت به ارزش 48 میلیارد تومان از خدمت خرید محل کار و 39 شرکت دانش بنیان و شتابدهنده به ارزش 37 میلیارد تومان از خدمت ودیعه رهن بهره مند شدند.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن 2 شرکت دانش بنیان به ارزش 10 میلیارد تومان از تسهیلات توسعه گری فضاهای نوآوری صندوق نوآوری وشکوفایی بهره مند شده اند.

قربانی واگذاری تعداد محدودی دفتر کار در مجتمع فناوری شماره 7 ربع رشیدی تبریز به شرکت های دانش بنیان واجد شرایط را در راستای این تسهیلات صندوق نوآوری نام برد و افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 86 شرکت از تسهیلات محل کار صندوق نوآوری/شرایط واگذاری دفترکار در تبریز

بهره مندی 86 شرکت از تسهیلات محل کار صندوق نوآوری/شرایط واگذاری دفترکار در تبریز