مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 03:002020-09-14سياسي

اکران عکس های جنگی در پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی، انتخاب و اکران عکس های دفاع مقدس اظهار کرد: - همزمان با هفته دفاع مقدس در سطح شهر تهران 35 عکس در 16 هزار متر از فضا های در اختیار سازمان زیباسازی با موضوع دفاع مقدس در فضا های شهری تهران اکران خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی، انتخاب و اکران عکس های دفاع مقدس اظهار کرد: در این جلسه از 300 عکسی که در مراحل مقدماتی انتخاب شدند در نهایت 35 عکس با موضوع دفاع مقدس توسط نمایندگان دستگاه های مختلف انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه عکس های انتخاب شده همزمان با هفته دفاع مقدس در سطح شهر تهران اکران خواهند شد، گفت: این عکس ها از 24 شهریور تا 30 شهریور ماه در فضا های شهری اکران خواهند شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: در این جلسه هماهنگی هایی با نمایندگان دستگاه های مختلف از جمله سپاه برای اکران عکس های اشاره شده صورت گرفت همچنین در این جلسه محتوا های عکس ها توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و سایر دستگاه ها انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران عکس های جنگی در پایتخت

اکران عکس های جنگی در پایتخت