مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-15پزشكي

امضای تفاهم نامه همکاری های پژوهشی و فناورانه بین 3 دانشگاه بزرگ تهران


روسای دانشگاه های علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه تهران، با هدف توسعه فعالیت های علمی، تفاهم نامه همکاری های مشترک پژوهشی و فن آوری امضا کردند.

- روسای دانشگاه های علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه تهران، با هدف توسعه فعالیت های علمی، تفاهم نامه همکاری های مشترک پژوهشی و فن آوری امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، در نشستی با حضور دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر عباسعلی کریمی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران و جمعی از مسئولان و معاونان حوزه پژوهشی تفاهم نامه همکاری های مشترک پژوهشی و فناورانه به امضاء رسید.

دکتر علیرضا زالی در این مراسم اظهار امیدواری کرد که برقراری تعامل و همکاری میان این سه دانشگاه بزرگ، مدل جدید مدیریتی را رقم زده و موجبات اعتلای دانش، پژوهش و صنعت (industry income) را فراهم آورد.

وی با اشاره به تلخکامی هایی که در سایه ویروس کرونا در جهان بوجود آمده، ضرورت شکل گیری طراوت علمی را خصوصا در حوزه دانشگاه یادآور شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه باید رفتارهای مدیریتی با رویکردی هم گرایانه در سیستم مدیریتی کشور اجرا شود، در ادامه استفاده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری های پژوهشی و فناورانه بین 3 دانشگاه بزرگ تهران

امضای تفاهم نامه همکاری های پژوهشی و فناورانه بین 3 دانشگاه بزرگ تهران