مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 06:102020-09-15سياسي

اخراج نیرو در شهرداری ساری تکذیب شد


معاون خدمات شهری شهرداری ساری به انتشار برخی اخبار مبنی بر اخراج حدود 400 نیرو در این شهرداری واکنش نشان داد و آن را کذب دانست.

- ایسنا/مازندران معاون خدمات شهری شهرداری ساری به انتشار برخی اخبار مبنی بر اخراج حدود 400 نیرو در این شهرداری واکنش نشان داد و آن را کذب دانست.

مصطفی نیک نقش در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهرداری ساری نه تنها نیروهایی که رابطه کاری با شرکت های طرف قرارداد خود دارند را اخراج نکرده است، بلکه با تاکید شهردار این شهر، تعیین و تکلیف شماری از نیروهای روزمزد در دستور کار این شهرداری قرار گرفته و به زودی اجرایی می شود.

وی با یادآوری اینکه تعداد زیادی از نیروهای انسانی طی سال های مختلف در قالب روز مزد در شهرداری ساری فعالیت می کردند اینک در مرحله ساماندهی قرار دارند، این اقدام را نمونه ای از خدمت صادقانه شهردار ساری عنوان کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری ساری گفت: نیروهای روزمزد شهرداری در برخی از فصول سال با توجه به حجم فعالیت های شهرداری به کارگیری شده و دستمزد دریافت می کردند اما در طرح ساماندهی، این افراد به صورت تمام وقت همراه با دیگر کارکنان شهرداری در خدمات رسانی مطلوب به شهروندان ساروی سهیم می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج نیرو در شهرداری ساری تکذیب شد

اخراج نیرو در شهرداری ساری تکذیب شد