مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 07:402020-09-15سياسي

هشدار نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره سطحی نگری دولت به اقتصاد کشور


نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: امروز 25 شهریور ماه تذکر می دهیم که اگر این سطحی نگری اصلاح نشود مسائل اقتصادی ما اول اجتماعی و نهایتا امنیتی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید احسان خاندوزی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 25 شهریور 99) در تذکر شفاهی به رییس جمهور، وزیر اقتصاد و شوراهای عالی در باره غفلت از علاج ریشه ای مشکلات اقتصادی و محدود شدن به مسکن های کوتاه مدت بازار و گشایش های اقتصادی کم خاصیت و چشم دوختن به تسعیر اسمی دارایی های بانک مرکزی تذکر می دهم.

وی تأکید کرد: امروز 25 شهریور ماه تذکر می دهیم که اگر این سطحی نگری اصلاح نشود مسائل اقتصادی ما اول اجتماعی و نهایتا امنیتی خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سیلابی که در ماه های اخیر به بازار دارایی از مسکن، ارز، خودرو تا اوراق بهادار همان اژدهای نقدینگی 2.

7 هزار هزار میلیارد تومانی است که زیر آفتاب انتظارات کاهش ارزش ریال بیدار شد و با سوء مدیریت دولت برخاست و آنچه اقتصادانان هشدار می دادند متأسفانه رخ داد.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با طرح این پرسش که اگر دولت می خواست مشکل را ریشه ای حل می کرد چه باید می کرد، گفت: کسری بودجه دولت و کاهش دور موتور ناترازی بانک ها، ایجاد سرعت گیر برای ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره سطحی نگری دولت به اقتصاد کشور

هشدار نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره سطحی نگری دولت به اقتصاد کشور