مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-15اجتماعي

رعایت 100درصدی شیوه نامه های بهداشتی/حضور 65 درصدی دانش آموزان در مدارس استثنایی


رییس آموزش وپرورش استثنایی کردستان از حضور 65 درصدی دانش آموزان با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در مدارس استثنایی استان از آغازسال تحصیلی جدید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خلیل رنجبر پیش از ظهر امروز در بازدید از مدارس گلها و توحید در سنندج اظهار کرد: 23 مدرسه مستقل و 16 مدرسه ضمیمه با نیازهای ویژه، 19مرکز اختلالات یادگیری دولتی و 7 مرکز خصوصی در سطح استان فعالیت های آموزشی، پرورشی، حمایتی و توانبخشی خاص را به دانش آموزان با نیاز ویژه ارائه می دهند.

وی رعایت شیوه نامه های بهداشتی و دستورالعمل های سلامت در مدارس را یک ضرورت دانست و خاطر نشان کرد: حفظ و تأمین سلامت دانش آموزان در مدارس اولویت اصلی است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان با تأکید بر اینکه جریان تعلیم و تربیت باید همزیستی با این ویروس کرونا را در پیش بگیرد، یادآور شد: جریان زندگی ادامه دارد و باید شیوه زیستن با این ویروس را یاد گرفت.

رنجبر با بیان اینکه یک دانش آموز با نیاز ویژه برابربا چهار دانش آموز در یک کلاس عادی نیازمند ارائه خدمات است، اعلام کرد: آنچه مهم است باور به ارزشمندی این کودکان مانند همه کودکان دیگر، اهمیت دادن به حضور آنها در جامعه و احترام به تفاوت های آن ها مانند همه تفاوت های انسانی دیگر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت 100درصدی شیوه نامه های بهداشتی/حضور 65 درصدی دانش آموزان در مدارس استثنایی

رعایت 100درصدی شیوه نامه های بهداشتی/حضور 65 درصدی دانش آموزان در مدارس استثنایی