مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 11:552020-09-15اقتصادي

خیران اصفهانی 406 بدهکار مالی را از زندان آزاد کردند


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: در 6 ماهه اول سال امسال 406 زندانی بدهکار مالی با همت خیران از زندان های سطح استان آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، محمدرضا حبیبی اظهار کرد: در 6 ماهه اول امسال به همت خیران نیک اندیش اصفهان و در نتیجه فعالیت ستاد دیه استان 406 نفر از زندانیان با انواع بدهکاری های مالی از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند و از این حیث رتبه اول به استان اصفهان اختصاص یافت.

رییس کل دادگستری استان اصفهان افزود: کل میزان بدهی این افراد 137 میلیارد تومان بوده که 106 میلیارد تومان آن از طریق اخذ رضایت از طلبکاران بوده و این امر حکایت از روحیه بالای عفو و بخشش و تدین مردم اصفهان دارد.

وی با اشاره به اینکه 76 نفر از زندانیان آزاد شده با موضوع مهریه بوده است، خاطرنشان ساخت: با این اقدام خداپسندانه می توان گفت علاوه بر 406 زندانی، 406 خانواده زندانی نیز از بند مشکلات ناشی از عدم حضور سرپرست و نان آور خانوار رهایی یافتند و از سوی دیگر بخشی از مشکلات طلبکاران نیز از این طریق مرتفع شده و بی شک این گونه اقدامات از اجر و مزد دنیوی و اخروی برای خیران برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران اصفهانی 406 بدهکار مالی را از زندان آزاد کردند

خیران اصفهانی 406 بدهکار مالی را از زندان آزاد کردند