مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 12:402020-09-15سياسي

درباره پیامک ها ملاک را اظهارات مردم می دانیم


فرمانده انتظامی تهران بزرگ که با شجاعت احتمال بروز خطا در اجرای طرح «ناظر یک» را می پذیرد، رویه پلیس در بررسی اشتباهات احتمالی را هم شرح می دهد: - فرمانده انتظامی تهران بزرگ که با شجاعت احتمال بروز خطا در اجرای طرح ناظر یک را می پذیرد، رویه پلیس در بررسی اشتباهات احتمالی را هم شرح می دهد: ما در مراجعه مردم عزیز به پلیس درباره پیامک های دریافتی، ملاک را صحبت ها و اظهارات مردم می دانیم و این طور نیست که بخواهیم اصرار کنیم حتما آنها مرتکب کشف حجاب در خودرو شده اند.

در اکثر موارد هم ملاک ما همین نظرات مردم است و بر مبنای آن تصمیم گیری می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان نوشت: آن طور که مسئولان نیروی انتظامی اعلام کرده اند، اجرای طرح ناظر یک در کشور منجر به کاهش 60 درصدی جرم کشف حجاب در داخل خودروها شده است.

خروجی مهم و قابل توجهی که اشکالات جزیی و اشتباهات غیر عمدی این طرح را توجیه پذیر می کند؛ هرچند که تلاش ناجا این است که همین اشتباهات را هم به کمترین میزان ممکن برساند.

طی روزهای گذشته بار دیگر انتقادهایی به طرح ناظر یک مطرح شده است و برخی مالکان خودرو (به ویژه در تهران)، مدعی دریافت پیامک های اشتباهی با محتوای ارتکاب جرم کشف حجاب در خودرو شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره پیامک ها ملاک را اظهارات مردم می دانیم

درباره پیامک ها ملاک را اظهارات مردم می دانیم