مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 12:552020-09-15ورزشي

اجرای طرح نذر فرهنگی در مساجد استان اصفهان


مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان از اجرای طرح نذر فرهنگی در مساجد استان اصفهان با هدف جذب کودکان و نوجوانان به نماز و مسجد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، حجت الاسلام ابراهیم رنجبر در جلسه شورای اقامه نماز شهرستان دهاقان با بیان این که کرونا خیلی از کارها را با محدویت مواجه کرده است، اظهار داشت: فعالیت های مذهبی تعطیل نشد و فقط روش اجرای آن نسبت به قبل متفاوت شده است.

رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان با بیان این که کارکرد های مسجد در صدر اسلام باید در جامعه امروزی تبیین شود، افزود: مساجد باید در کنار انجام فریضه نماز فعالیت های ورزشی، فرهنگی مفید برای کودکان و نوجوانان در نظر بگیرند تا آن ها به مسجد جذب شوند.

وی از اجرای طرح نذر فرهنگی در استان اصفهان خبر داد و گفت: برای رونق بخشیدن به مساجد با حضور کودکان و نوجوانان باید دست اندرکاران در امر مسجد در جامعه با برنامه ریزی دقیق و هم افزایی و پیگیری دست به کار شوند و همت مضاعفی به کار برند.

رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان بیان کرد: ستاد اقامه نماز استان اصفهان با بهره گیری از تجربه چندین ساله این طرح که در شهرستان نجف آباد در حال اجرا است و ثمرات خوبی در این رابطه داشته،  قصد دارد با همکاری دستگاه ها و نهاد های مرتبط با مسجد این طرح را در مساجد سراسر استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نذر فرهنگی در مساجد استان اصفهان

اجرای طرح نذر فرهنگی در مساجد استان اصفهان