مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 13:252020-09-15سياسي

برای اربعین هیچ گونه دسته روی به سمت مرزهای چذابه و شلمچه نخواهیم داشت


معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با بیان این که مرزهای استان خوزستان و کل مرزهای کشور جمهوری اسلامی ایران پذیرای مسافران اربعین نیستند، - گفت: هیچ گونه دسته روی و تجمعی را به سمت مرزهای چذابه و شلمچه نخواهیم داشت و اگر افراد مراجعه کنند با مشکلاتی مواجه خواهند شد.

ولی الله حیاتی امروز، 25 شهریور در جمع خبرنگاران در استانداری خوزستان با بیان این که براساس اعلام مسئولان کشور عراق و بر حسب تدابیر ستاد مرکزی اربعین و ستاد ملی کرونا امسال مرزهای استان خوزستان و کل مرزهای کشور جمهوری اسلامی ایران پذیرای مسافران اربعین نیستند، اظهارکرد: دسته روی و هر گونه تجمعی به سوی مرزهای استان خوزستان به دلیل اعلام ممنوعیت کشور عراق از پذیرش زائران خارجی، ممنوع است و خواهشم از هموطنان سراسر ایران اسلامی و مردم خوزستان این است که از حرکت به سمت مرزهای استان خوزستان خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تاکید کرد: هیچ گونه موکب و زیرساخت خدمات رسانی در مرزها وجود ندارد و برپا نخواهد شد.

بنابراین تاکید ما به مردم و سایر هموطنان این است که از عمق کشور به سمت مرزهای شلمچه و چذابه حرکت نکنند زیرا هیچ گونه دسته روی و تجمعی را به سمت مرزهای چذابه و شلمچه نخواهیم داشت و اگر افراد مراجعه کنند با مشکلاتی مواجه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اربعین هیچ گونه دسته روی به سمت مرزهای چذابه و شلمچه نخواهیم داشت

برای اربعین هیچ گونه دسته روی به سمت مرزهای چذابه و شلمچه نخواهیم داشت