مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 01:052020-09-15اقتصادي

رشد 8 برابری تولید مواد شوینده و محصولات بهداشتی در استان زنجان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تولید مواد شوینده و محصولات بهداشتی در استان از رشد 8 برابری برخوردار بوده است.

-  ناصر فغفوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در دو سال گذشته تنها یک واحد شوینده در استان با ظرفیت 150 هزار تن فعالیت می کرد که با ورود واحدهای بزرگ تولیدی به استان، این میزان از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: هم اکنون علاوه بر تولید شرکت ساینا، با فعالیت شرکت های پاک حیات و گلرنگ در استان، حجم تولید مواد شوینده و محصولات بهداشتی در استان به یک میلیون و 100 هزار تن سالانه افزایش یافته است.

وی ادامه داد: با افزایش تولیدات استان توانستیم در حوزه مواد شوینده از استان قزوین که در این زمینه سرآمد بود پیشی بگیریم.

فغفوری افزود: در حال حاضر استان زنجان جزو پنج استان نخست کشور در تولید مواد شوینده و بهداشتی با کیفیت عالی به شمار می رود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در ادامه حضور مجموعه صنعتی گلرنگ را در استان زمینه ساز تحولی در این بخش برای استان دانست و عنوان کرد: کلنگ زنی این مجموعه در بهمن ماه سال 95 در استان صورت گرفت که هم اکنون سه واحد صنعتی در استان در حال فعالیت بوده و چهار پروژه نیز در دست اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 8 برابری تولید مواد شوینده و محصولات بهداشتی در استان زنجان

رشد 8 برابری تولید مواد شوینده و محصولات بهداشتی در استان زنجان