مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 02:552020-09-15حوادث

عارضه «کانیبالیسم» سلامت انسان را تهدید نمی کند/کلیپ ساختگی است


مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: عارضه «کانیبالیسم» هیچ عارضه ای برای انسان نداردو انتشار کلیپ های ساختگی در این خصوص باید بررسی شود.

- اصفهان-مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: عارضه کانیبالیسم هیچ عارضه ای برای انسان نداردو انتشار کلیپ های ساختگی در این خصوص باید بررسی شود.

شهرام موحدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به کلیپ پخش شده در فضای مجازی که ترس از خرید گوشت مرغ را در بین شهروندان اصفهانی پدید آورده است، اظهار داشت: انتشار این چنین کلیپ هایی که بعید به نظر می رسد در داخل کشور تولید شده باشد نشان از قصد بیمارگونه منتشر کننده است.

وی افزود: این وظیفه پلیس فتا است که با سازندگان ومنتشر کنندگان این ویدئوهای ساختگی در فضای مجازی برخورد کند چراکه انتشار این قبیل کلیپ ها خبر از حیوان آزاری می دهد.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با مذمت انتشار کلیپ هایی که در فضای مجازی و به علت فقر سواد رسانه ای می تواند موجب تشویش اذهان عمومی شود، تصریح کرد: آنچه مشخص است این کلیپ با مقاصد غیراخلاقی تولید شده است.

موحدی با اشاره به عارضه کانیبالیسم در طیور گفت: این بیماری همخواری در طیور رفتاری پرخاشگرانه است که در میان ماکیان رخ می دپپپپپپپپپپپپهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارضه «کانیبالیسم» سلامت انسان را تهدید نمی کند/کلیپ ساختگی است

عارضه «کانیبالیسم» سلامت انسان را تهدید نمی کند/کلیپ ساختگی است