مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 04:252020-09-16اقتصادي

آغاز طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و توانمندسازی متقاضیان در استان زنجان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، از آغاز طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و توانمندسازی متقاضیان برای راه اندازی کسب و کار در زنجان با مشارکت جهاددانشگاهی خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، از آغاز طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و توانمندسازی متقاضیان برای راه اندازی کسب و کار در زنجان با مشارکت جهاددانشگاهی خبر داد.

محمدرضا یوسفی، صبح امروز (26 شهریورماه) در نشست هماهنگی اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با تیم اجرایی جهاددانشگاهی گفت: اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و آغاز ثبت نام از متقاضیان راه اندازی کسب و کارهای خانگی در استان توسط جهاددانشگاهی زنجان با ظرفیت 1800 نفر کلید خورد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح ملی با توجه به نقش تاثیرگذار مشاغل خانگی در رونق اقتصادی و معیشت خانوارها کلید خورد، افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعد از اجرای موفق این طرح در 9 استان، تصمیم گرفت طرح مذکور را در همه مناطق کشور به اجرا بگذارد.

این مسئول با یادآوری اینکه امروز که در شرایط کرونایی قرار داریم، دغدغه مهمی چون معیشت خانواده ها می طلبد تا بیش از پیش به موضوع توسعه مشاغل خانگی اهمیت دهیم، تصریح کرد: با توجه به جایگاه ارزشمند مشاغل خانگی در رونق اقتصادی آن و نیز تاثیر به سزا در تحقق شعار سال، اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و توانمندسازی متقاضیان در استان زنجان

آغاز طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و توانمندسازی متقاضیان در استان زنجان