مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 06:502020-09-16حوادث

جزییات سقوط مرگبار کودکی به کانال در تبریز


شب گذشته کودکی 11 ساله، به داخل کانالی که توسط شهرداری تبریز جهت اجرای یک پروژه ایجاد شده است، سقوط کرده و جان خود را از دست داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شب گذشته کودکی 11 ساله، به داخل کانالی که توسط شهرداری تبریز جهت اجرای یک پروژه ایجاد شده است، سقوط کرده و جان خود را از دست داد.

بر اساس اعلام روابط عمومی اورژانس آذربایجان شرقی و همچنین روابط عمومی سازمان آتش نشانی تبریز به ایسنا، با وجود تماس با این دو مرکز برای امداد رسانی، کودک توسط افراد حاضر در محل و قبل از رسیدن نیروهای امدادی از کانال به بیرون و سپس به بیمارستان منتقل شده است.

فرماندار شهرستان تبریز نیز با تشریح جزییات این حادثه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا ساعت یک بامداد در محل حادثه حضور داشتم و دستورات لازم در خصوص رسیدگی به ابعاد این حادثه صادر شده است.

وی افزود: با مسببین فوت کودک 11 ساله، برخورد جدی خواهد شد.

وی ضمن دلجویی و ابراز همدردی با خانواده کودک فوت شده، شهردار منطقه را مکلف کرد اطراف کانال را ایمن سازی و فنس کشی کرده و پروژه را در اسرع وقت تمام کند.

مهدوی در خاتمه بیان کرد: کلیه پروژه های عمرانی که در سطح کلانشهر تبریز اجرا می شود، باید اصول ایمنی و مراقبت را مورد توجه قرار داده و به صورت کامل رعایت کنند و در صورت بروز هر حادثه ای، مسئول مربوطه باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سقوط مرگبار کودکی به کانال در تبریز

جزییات سقوط مرگبار کودکی به کانال در تبریز