مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 07:102020-09-16سياسي

ناگفته های محمد اشرفی اصفهانی از زندگی علمی آیت الله صانعی


مرجعیت ایشان بر احدی پوشیده نیست.

اتفاقاتی افتاد که اصلا نباید بگویم.

بعد از ارتحال آیت الله منتظری، من خودم در تشییع پیکر ایشان بودم، جمعیت میلیونی «صانعی تسلیت، - پایگاه خبری جماران: حجت الاسلام و المسلمین محمد اشرفی اصفهانی از جمله شاگردان معروف مرحوم آیت الله العظمی یوسف صانعی است که خاطرات جالبی از حضور پای درس امام خمینی(س) و آیت الله صانعی دارد.

در گفت و گویی با او سعی کرده ایم این خاطرات را بشنویم؛ که نکات جالبی در این میان مطرح شد از جمله اینکه پس از تبعید امام به ترکیه عده ای از شاگردان ایشان درس را با آیت الله العظمی صانعی ادامه دادند.

مشروح گفت و گوی خبرنگار جماران با حجت الاسلام و المسلمین محمد اشرافی اصفهانی را در ادامه می خوانید: با توجه به ارتباطاتی که با آیت الله العظمی صانعی داشته اید، علاقمند هستیم در رابطه با ابعاد شخصیت ایشان، به ویژه ناگفته هایی که از این مرد بزرگ دارید، صحبت کنید.

ضایعه اسفناک و جبران ناپذیر ارتحال عالم متعهد، فقیه، مجاهد و شخصیتی کم نظیر، آیت الله العظمی حاج شیخ یوسف صانعی که از مراجع بزرگوار تقلید شیعه بودند، به پیشگاه امام عصر(عج)، حوزه های علمیه، مراجع تقلید، روحانیت و بیت معزز و مکرم ایشان، آقازاده محترم و اخوی بزرگوارشان آقای شیخ حسن صانعی تسلیت عرض می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های محمد اشرفی اصفهانی از زندگی علمی آیت الله صانعی

ناگفته های محمد اشرفی اصفهانی از زندگی علمی آیت الله صانعی