مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-16اقتصادي

گشایش دفتر گواهی از مبدا در بندر شهید باهنر


برای اولین بار در سطح بنادر کشور و به منظور ارانه خدمات موثر و منظم به صادر گنندگان و فعالان اقتصادی دفتر گواهی از مبدا در سالن خدمات اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گشایش یافت.

- ایسنا/هرمزگان برای اولین بار در سطح بنادر کشور و به منظور ارانه خدمات موثر و منظم به صادر گنندگان و فعالان اقتصادی دفتر گواهی از مبدا در سالن خدمات اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گشایش یافت.

حمید رضا محمد حسینی صبح امروز(26 شهریورماه) در جریان آیین افتتاح دفتر گواهی از مبدا، اظهار کرد: ضرورت تسهیل در امر ارائه خدمات به تجار و فعالان اقتصادی در قدیمی ترین بندر صادراتی استان همواره مورد توجه سازمانهای خدمات رسان من جمله سازمان بنادر و دریانوردی بوده است.

وی افزود: بعد مسافت از محل صدور گواهی مبدا واقع در اتاق بازرگانی بندرعباس تا محل بندر هموار مورد گلایه صادرگنندگان بود که امروز با مساعدت سازمان صمت استان و اتاق بازرگانی بندرعباس و همچنین اداره کل گمرک بندر شهید باهنر این مطالبه و خواست بحق تجار محقق شد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر با اشاره به صدور میانگین بین 150 تا 200 گواهی مبدا اظهار امیدواری کرد: در دو ماه آینده با الکترونیکی شدن سامانه استعلام، فقط با داشتن کد رهگیری گواهی از مبدا صادر و نیاز به ثبت کاغذی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش دفتر گواهی از مبدا در بندر شهید باهنر

گشایش دفتر گواهی از مبدا در بندر شهید باهنر