مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-16ورزشي

ماجرای عصبانیت استراماچونی از ایمیل استقلال


سرمربی 44 ساله در استوری اینستاگرامش به این نکته اشاره کرد که هیچ پیشنهادی به دست او نرسیده که در این رابطه با وجود سکوت باشگاه استقلال مشخص است که درست می گوید چرا که این باشگاه نمی تواند هیچگونه پیشنهاد یا حتی پیش قرارداد را برای او ارسال کند.

- باشگاه استقلال تهران در حالیکه دو هفته از استعلام سازمان لیگ می‌گذشت، روز گذشته با ارسال ایمیلی استراماچونی را در جریان اصرار قانون منع بکارگیری سرمربی و بازیکن خارجی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، آندره آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران روز گذشته اعلام کرد هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه استقلال به دست او نرسیده است.

سرمربی ایتالیایی که در زمستان گذشته ایران را ترک کرد پس از استعفای فرهاد مجیدی در حال حاضر جدی‌ترین گزینه برای قبول هدایت این تیم است.

سرمربی 44 ساله در استوری اینستاگرامش به این نکته اشاره کرد که هیچ پیشنهادی به دست او نرسیده که در این رابطه با وجود سکوت باشگاه استقلال مشخص است که درست می‌گوید چرا که این باشگاه نمی‌تواند هیچگونه پیشنهاد یا حتی پیش قرارداد را برای او ارسال کند.

در حالیکه احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال یک روز پیش از بازی نیمه نهایی جام حذفی استقلال با پرسپولیس به ایتالیا سفر کرده بود، فعلا پروژه بازگشت استرا متوقف شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای عصبانیت استراماچونی از ایمیل استقلال

ماجرای عصبانیت استراماچونی از ایمیل استقلال