مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 11:252020-09-16سياسي

کودک از عمل و رفتار والدین سبک زندگی را انتخاب می کند


عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه کودکان را باید به فکر کردن، سوق داد تا آن ها رشد کنند، گفت: کودکان با صرف شنیدن نکات اخلاقی از والدین، - دکتر علیرضا نوروزی امروز در حاشیه نشست مجازی خادم یاران کتاب آستان قدس در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به حضور فعال کتابداران استان گیلان، خراسان جنوبی، البرز و ایلام در این نشست مجازی اظهار کرد: موضوع این برنامه، سبک زندگی اسلامی با محوریت کودک و تفکر بوده که به صورت تخصصی و برای اولین بار در کشور انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم چهار نوع سبک زندگی را به انسان یادآور شده است، افزود: زندگی به سبک پشه به معنی این است که نفاق و دورویی در آن مشهود است بنابراین، زندگی پشه ای، سبک زندگی انسان هایی است که منافق بوده و با نفاق زندگی می کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان با بیان این که زندگی به سبک عنکبوت به این معنی است که انسان تعهدی نداشته و تجاوزگر است، افزود: انسان هایی که سبک زندگی عنکبوت را برمی گزینند، بدون داشتن تعهد، پیش رفته و تجاوز را سرلوحه کار خود می دانند.

 این پژوهشگر علمی با اشاره به سبک زندگی مورچه ای که همراه با حساب وکتاب است، بیان کرد: انسان هایی که با حساب وکتاب رفتار می کنند انسان هایی هستند که دارای برنامه بوده و طبق نظم و برنامه پیش می ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک از عمل و رفتار والدین سبک زندگی را انتخاب می کند

کودک از عمل و رفتار والدین سبک زندگی را انتخاب می کند