مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 12:502020-09-16سياسي

ایران با وجود تهدیدها و تحریم ها قله های موفقیت را فتح کرده است


جانشین قرارگاه ثارالله تهران گفت: ایران با وجود ه تهدیدها و تحریم ها قله های موفقیت را فتح کرده و در عرصه های علمی و صنعتی به پیشرفت های چشمگیری دست یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین نجات ظهر چهارشنبه در آیین کلنگ زنی ستاد کل فرماندهی تیپ امنیتی انصار سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره به اینکه امنیت مرهون فداکاری ها و شجاعت های همه زحمت کشان انقلاب است، اظهار داشت: با وجود همه تهدیدها و تحریم ها و دشمنی هایی که طی 40 سال اخیر از سوی دشمنان وجود داشته با تلاش سپاه پاسداران و مردم امنیت در کشور برقرار شده است.

جانشین قرارگاه ثارالله تهران با بیان اینکه همکاری ها و هماهنگی های مداوم مردم کنار سپاه طی 40 سال اخیر قابل تقدیر بوده است گفت: این هماهنگی ها در جهت تأمین امنیت کشور مؤثر بوده است.

وی افزود: همه قومیت های کشور چه در غرب و کردهای غیور و چه در شرق و بلوچ های عزیز یاور سپاه پاسداران بوده اند و امنیت را برقرار کرده اند و به یاری خدا پرچم تمدن اسلامی را در قله های رفیع تری به اهتزاز درخواهیم آورد.

نجات در ادامه عنوان داشت: کشور ما با وجود همه مشکلات و تهدیدات قله های موفقیت را فتح کرده و در عرصه های علمی و صنعتی به پیشرفت های چشمگیری دست یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران با وجود تهدیدها و تحریم ها قله های موفقیت را فتح کرده است

ایران با وجود تهدیدها و تحریم ها قله های موفقیت را فتح کرده است